MAGICZNA KSIĘGARNIA BOOK TAG


Cześć wszystkim! Dzisiaj przychodzę do was z czymś lekkim i przyjemnym, czyli book tagiem do którego nominowała mnie Marta (blog Marty). Mam nadzieję, że wam się spodoba.

1. Ulubiona księgarnia w twoim mieście. 

Będę tutaj naprawdę mało oryginalna, ponieważ moją ulubioną księgarnią jest empik. Lubię go za to, że jest tam zawsze duży wybór książek. (Na które mogę sobie popatrzeć, bo jeśli chodzi o kupowanie, to wolę zamawiać książki przez internet, gdyż jest dużo taniej )

2.Ulubiona sieć księgarń w twoim mieście. 

Tak jak już wcześniej wspomniałam jest to empik :) Plusem jest także to, że możemy znaleźć tam mnóstwo świetnych rzeczy tj. artykuły papiernicze, kubki, jedzenie, płyty...

3.Największa liczba książek kupiona przez ciebie jednorazowo.

O ile się nie mylę było to 8 książek... Kupiłam je sobie po napisaniu egzaminów gimnazjalnym w nagrodę za moją ciężką pracę, wytrwałe i solidne przygotowania.... a tak serio, to kogo ja chcę oszukać? Po prostu każda wymówka jest dobra :D


4.Najlepszy, najbardziej pomocny księgarz.

Raczej nie potrzebuję pomocy księgarza, ale za to ja zawsze chętnie doradzę komuś innemu :)

5.Ulubione miejsce w księgarni.

Zdecydowanie są to alejki, to uczucie kiedy otaczają cię nowiutkie książki jest niesamowite :)

6.Książka, którą kupiłeś/przeczytałeś tylko dzięki wizycie w księgarni. 

Taką książką była 'Szóstka wron', ponieważ zakochałam się w jej okładce od pierwszego wejrzenia i zapragnęłam ją przeczytać :)

7.Księgarnia internetowa czy stacjonarna?

Mimo że bardzo lubię chodzić do księgarni stacjonarnych, to jednak wybieram te internetowe; ze względu na ceny.


8.Co jest najważniejsze w dobrej księgarni?

Przede wszystkim porządek (chyba nikt nie lubi szukać czegoś w bałaganie) i ciekawe promocje :)


9. Jak powinna wyglądać Twoja wymarzona księgarnia?

Cudownie byłoby mieć własną księgarnie. Chciałabym aby była mała i panował w niej niesamowity i jedyny w swoim rodzaju klimat, a ludzie tam przebywający nie czuli by się jak typowi klienci, ale jak goście, dla których wizyta w tym miejscu byłaby chwilą wytchnienia :)


10. Czy wyobrażasz sobie świat bez księgarni stacjonarnych?

Kocham księgarnie internetowe, ale te stacjonarne także muszą istnieć, żebyśmy mogli sobie pooglądać książki, powąchać je i pomarzyć <3


Do wykonania tego tagu nominuję:

Monię z bloga : jedenrozdzialwiecej
Dominikę z bloga: booksofsouls

5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie zgadzam się z 8 pytaniem! Najbardziej nie lubię jak czasem z supermarketach książki są wrzucane do koszy, gdzie ludzie przy szukaniu jakiejś książki niszczą inne :( aż serce boli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie wyobrażam sobie świata bez księgarni stacjonarnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kupuję głównie w księgarniach internetowych, za to do tych stacjonarnych wybieram się często tylko po to, aby pooglądać sobie książki, podotykać, poczytać opisy. W moim mieście jest tylko jedna księgarnia, całkiem droga zresztą, ale w Gliwicach, gdzie chodzę do szkoły, jest niejeden Empik :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, księgarnie stacjonarne mają jeden podstawowy problem - ceny. A zaraz potem drugi - dostępność. Wchodzę do sieci, od razu wszystko zamawiam: co tylko chce, taniej i od razu do domku. A księgarnie stacjonarne wymagają sprawdzenia, czy jest tytuł, jak nie - zamówienia go, a potem jeszcze zapłacenia okładkowej ceny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Księgarnie stacjonarne muszą być i nie ma innej opcji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Pomiędzy rozdziałami , Blogger