5 SERIALI, KTÓRE POLECAM


Cześć wszystkim! Dzisiaj będzie o czymś innym niż zwykle, bo przecież nie samą książką człowiek żyje. Czasami nie mam po prostu ochoty czytać, dopada mnie jakaś niemoc i w tym momencie ratują mnie seriale. Wydaje mi się, że jest to dla książek świetna alternatywa i równie przyjemnie idzie spędzić przy nich czas, dlatego bez zbędnego przedłużania zapraszam do dalszej części posta :)

1.EYEWITNESS


Philip i Lukas to dwójka młodych chłopaków, którzy postanawiają spotkać się w chacie, która znajduje się w centrum lasu. W wyniku pewnych okoliczności stają się świadkami potrójnego morderstwa, jednakże postanawiają nikomu o tym nie mówić, ponieważ nie chcą sprowadzać na siebie kłopotów. Po odnalezieniu zwłok zaczyna się polowanie na mordercę...

Powiem wam szczerze, że nie spodziewałam się po tym serialu niczego wybitnego. Liczyłam tylko na to, że miło spędzę przy nim czas. Jednakże teraz mogę śmiało stwierdzić, że jest świetny i trafia na listę moich ulubieńców.
Wątek morderstwa jest tutaj świetnie poprowadzony i do samego końca nie wiemy jak to się wszystko skończy, a znakomite zwroty akcji nie pozwalają się od tego serialu oderwać, dlatego oglądanie go w moim przypadku skończyło się kilkugodzinnym maratonem. Ale samo zabójstwo to nie wszystko, albowiem mamy do czynienia tutaj z takimi tematami jak; bycie rodzicem zastępczym, trudnym dorastaniem oraz LGBT, a znakomici aktorzy i postaci w jakie się wcielają są świetnym dopełnieniem fabuły.


2. GIRLBOSS



Poznajemy tutaj losy młodej dziewczyny, która postanawia sprzedawać ubrania na eBayu, które sama przerabia. Śledzimy tutaj rozwój jej firmy oraz wzloty i upadki. W dodatku serial ten jest luźną interpretacją życia Sophii Armusto; założycielki Nasty Gall - internetowego sklepu z ubraniami. Jako ciekawostkę dodam także, że w ubiegłym roku trafiła ona na listę najbogatszych kobiet.

Jest to świetny, zabawny serial, który ogląda się ekspresowo, ponieważ jeden odcinek trwa niecałe 30 minut. Znakomicie się przy nim bawiłam , ale raczej nie spodziewajcie się tego, że wyniesiecie z niego jakiś morał itd. Jest on po prostu świetną rozrywką i tzw. odmóżdżaczem.


3.GILMORE GIRLS


Rory wraz z mamą mieszka w małym miasteczku Stars Hollow, obie są sobie bardzo bliskie i traktują się jak przyjaciółki. Lorelai od zawsze nie mogła porozumieć ze swoimi rodzicami, dlatego nie utrzymywała z nimi przez wiele lat kontaktu, jednakże w wyniku pewnych okoliczności będzie musiała to zmienić. Z pewnością nie będzie to łatwe dla obu stron... Przeżywamy tutaj razem z bohaterkami ich rozterki miłosne, problemy, ale i chwile radości. 

Uwielbiam ten serial, jest on przede wszystkim taki prawdziwy... Problemy i przygody, które dotykają bohaterki tego serialu są bardzo realistyczne i powszechne. Dlatego wydaje mi się, że może spodobać się on młodszym jak i starszym widzom. Poza tym Lorelai i Rory są urocze i zabawne, a razem tworzą bardzo ciekawy duet.




4.GRA O TRON


Kilka rodzin szlacheckich walczy o panowanie nad ziemiami krainy Westeros. Polityczne i seksualne intrygi są na porządku dziennym. Robert Baratheon (Mark Addy), król Siedmiu Królestw, prosi swojego starego przyjaciela, Eddarda Starka (Sean Bean), aby służył jako jego główny doradca. Ten, podejrzewając, że poprzednik na tym stanowisku został zamordowany, przyjmuje propozycję, aby dogłębnie zbadać sprawę. Okazuje się, że przejęcie tronu planuje kilka rodzin. Lannisterowie, familia królowej, staje się podejrzana o podstępne knucie spisku. Po drugiej stronie morza pozbawieni władzy ostatni przedstawiciele poprzednio rządzącego rodu, Targaryenów, również zamierzają odzyskać kontrolę nad królestwem. Narastający konflikt pomiędzy rodzinami, do którego włączają się również inne rody, prowadzi do wojny. W międzyczasie na dalekiej północy budzi się pradawne zło. W chaosie pełnym walk i konfliktów tylko grupa wyrzutków zwana Nocną Strażą stoi pomiędzy królestwem ludzi, a horrorem kryjącym się poza nim. 
(filmweb)

Uwielbiam w tym serialu przede wszystkim świetną, skomplikowaną fabułę i znakomitych bohaterów. Tutaj wszystko jest bardzo dobrze przemyślane. Jeśli szukacie nieco 'cięższego' i bardziej 'ambitnego' to bardzo mocno polecam!

5. HAIKYUU!!


Śledzimy tutaj losy chłopaka, który zawsze pragnął grać w siatkówkę, jest bardzo zdeterminowany i wytrwale dąży by w przyszłości być tak samo dobry, jak jego idol ; Mały Gigant. Jednakże co się stanie, kiedy to w Liceum będzie musiał grac w jednej drużynie ze swoim największym rywalem?

Przyznam wam szczerze, że nigdy nie sądziłam, iż zacznę oglądać anime. Jednakże zrobiłam to i jestem niesamowicie zaskoczona. Przede wszystkim ten 'serial' wzbudził we mnie mnóstwo emocji, podczas zawodów dosłownie z nerwów bolał mnie brzuch! Tak, wiem może wydawać się to zabawne, ale tutaj bardzo łatwo jest się zżyć z bohaterami i zaangażować w tą historię.


Dajcie znać jakie wy seriale polecacie i czy udało mi się was do któregoś z nich przekonać :)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Eyewitness i Grę o tron. Reszty nie oglądałam, ale po Grze o tron planuję zacząć oglądać Gilmore Girls.
    Tobie mogę polecić the 100, wciąga już o pierwszego odcinka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Booki-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz jest jakiś wysyp dobrych seriali. Sama oglądałam Gilmore Girls dawno temu. Jest świetny i ponadczasowy, można by rzec :-) Z wymienionych przez Ciebie oglądam też Grę o tron, tutaj nie potrzeba komentarza, zrobili go z wielkim rozmachem :-) Od siebie mogę polecić Black Sails - rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Eyewitness i bardzo mi się podobał! Jeśli chodzi o Grę o tron, to jestem trochę do tyłu. Musimy z narzeczonym nadrobić. ;)

    Pozdrawiam,
    Monia z www.onalubi.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogę wciągnąć się w anime. Do tej pory oglądałam "One-punch man" i "Attack on Titan" i mnie nie porwały.
    "Kochane kłopoty" wspominam bardzo pozytywnie, chociaż nie oglądałam odcinków po kolei, tylko jak akurat trafiłam w tv. Ostatnio myślałam żeby wrócić do tego serialu, ale nie wiem czy znajdę na niego czas.
    O "Grze o tron" nie mam zamiaru dużo pisać. Wystarczy jedno słowo - uwielbiam :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy serial z Twojej listy po prostu do mnie krzyczy "oglądaj!"!

    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Gilmorki i Grę o tron a Eyewitness mam w planach o ile gdzieś go wcisnę. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiło mnie Eyewitness, jutro sprawdzę :) W ogóle fajny pomysł na post! Co do moich ulubionych seriali to zdecydowanie Stranger Things i Twin Peaks ;)

    Pozdrawiam i zapraszam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Pomiędzy rozdziałami , Blogger