O Blogu, o mnie i o tym, że początki są najtrudniejsze

Szczerze mówiąc, kompletnie nie mam pojęcia o czym powinnam tu napisać
i od czego zacząć... Jakiś czas temu postanowiłam sobie, że założę bloga, ale ciągle to odwlekałam. Jednakże dzisiaj nadszedł ten dzień, kiedy stwierdziłam: dobra! teraz, albo nigdy! Słowo się rzekło i oto jestem. Egzaminy już za mną (na  szczęście), więc będę miała więcej czasu na czytanie, także posty będą pojawiać się regularnie.


Uwielbiam książki, jest to coś bez czego nie wyobrażam sobie życia. Kocham o nich czytać na różnych blogach, czy oglądać filmiki na yt. O tym co przeczytałam potrafię rozmawiać godzinami, dlatego stwierdziłam, że blog jest świetnym rozwiązaniem. Fantastyka jest gatunkiem po który sięgam najczęściej, oczywiście co innego od czasu do czasu także wpada w moje ręce.

Nie wiem o czym powinnam tu jeszcze wspomnieć, to chyba na tyle. Mam nadzieję, że będziecie chcieli zostać ze mną na dłużej. Następny post będzie recenzją 'Szklanego tronu'.
Chętnie poznam wasze blogi, więc będzie mi miło jeśli zostawicie linki w komentarzu.

29 komentarzy:

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga! :) Będę tu zaglądać.^^ Początki zawsze są najtrudniejsze, tylko nie można się poddawać!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zaobserwuje 😊

    http://zofiawkrainieksiazek.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny blog do obserwowania, fajnie, że jest nas coraz więcej :) Powodzenia w blogowaniu! ;*;*

    pingwin-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Witamy w blogosferze ;D
    Obserwuję i czekam na pierwszą recenzję! :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna nazwa bloga. Zaraz zaobserwuję i chętnie wpadnę, poczytać o twoich wrażeniach z lektury "Szjlanego tronu".
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu! Obserwacja leci :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga i niecierpliwie czekam na pierwszą recenzję :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! :) Powodzenia i wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, miło powitać nową osóbkę w blogosferze :D Życzę wytrwałości w pisaniu i jak najwięcej owocnych lat blogowania!
    I widzę, że jesteśmy w tym samym wieku, bo też jestem na świeżo po egzaminach ;)
    Pozdrawiam ciepło, Zaksiążkowana (a to jak mówisz, żeby zostawiać, to zostawię, bo nigdy nie wiem, czy linkować bloga w komentarzu :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Najwidoczniej tak, chętnie zajrzę do ciebie.

      Usuń
  10. Myślę, że tego typu posty są raczej zbędne, zwłaszcza, że dwukrotnie wspominasz o tym, że nie wiesz co w nim zawrzeć. Życzę powodzenia i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W całym tym poście najbardziej ujęło mnie... zdjęcie. :D Myślę, że spokojnie mogłaś zrobić zakładkę o mnie i przywitać się już pod pierwszą recenzją, bo jak wyżej zauważyła Ewelina, takie posty z reguły są zbędne.
    Fajnie, że jest tu tak jasno i minimalistycznie, ale osobiście nieco zmniejszyła bym szerokość głównej kolumny (tej z postem), bo tekst zwyczajnie roooozciąga się i wpływa to źle na przyjemność czytania. Tym bardziej, że z kolumną boczną, która jest naprawdę wąska, wygląda to nieproporcjonalnie.

    Następny post będzie recenzją szklanego tronu.
    Oczka mnie bolą. Ja wiem, że czasem nie chce się klepać cudzysłowu albo kliknąć tej kursywy, ale ta mała litera w TYTULE to naprawdę błąd kardynalny. Nie chcę się czepiać, ale takie niedopatrzenia zwyczajnie mnie wkurzają, nawet jeśli są nieświadomie zrobione. Więc na przyszłość: uważaj na to. Nie ja jedna tego nie lubię. ;)

    Powodzenia w prowadzeniu bloga. A ja już zerkam na recenzję. :D
    Pozdrawiam,
    Koneko z Recenzje Koneko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rad na pewno skorzystam:) A co do 'Szklanego tronu' , nie mam pojęcia jak, ale tego nie zauważyłam, ale wstyd! Wszystko rozumiem i spokojnie nie czepiasz się :)

      Usuń
  12. Piękny blog, aż zapragnęłam założyć nowego i zacząć od nowa ;)
    Oczywiście obserwuję!
    Zapraszam również do siebie: http://nerdprostozksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie, będę śledzić nowe posty :) Zapraszam do mnie, również jestem z tych początkujących:
    http://mala-czytelniczka.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, dziękuję za wizytę u mnie :) Życzę powodzenia w blogowaniu! Ja także lubię fantastykę, więc chętnie będę wpadać po rekomendacje :)
    PytamKsiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, ja również dopiero zaczynam :) życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj w blogosferze i oczywiście życzę powodzenia :) Będę z miłą chęcią zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Pomiędzy rozdziałami , Blogger