KSIĄŻKI KTÓRE CHCĘ PRZECZYTAĆ W NAJBLIŻSZYM CZASIE













Ostatnio ukazywały się tutaj same recenzje, dlatego dzisiaj postanowiłam pokazać wam coś innego. Muszę przyznać, że na mojej biblioteczce pojawia się coraz więcej książek. Zamawiam pięć przeczytam z tego trzy, kupuję następne i tak w kółko. Nie potrafię oprzeć się rozmaitym promocjom i zawsze znajdę wymówkę, żeby zdobyć nowe, piękne książki, które tylko czekają w długiej kolejce aby je przeczytać. W dodatku często mam problem po którą pozycję sięgnąć najpierw, dlatego postanowiłam stworzyć listę książek, które zamierzam przeczytać jako pierwsze. 


DWÓR MGIEŁ I FURII


Wiecie od kiedy mam tą książkę na swojej półce? Kupiłam ją kilka dni po premierze, więc to aż wstyd, że do tej pory się za nią nie zabrałam, tym bardziej, iż wszyscy ją bardzo polecają. Na swoje usprawiedliwienie dodam tylko to, że to jest naprawdę cegła. (Tak wiem znajduję problemy tam gdzie ich nie ma )










TAJEMNA HISTORIA 


Kolejna książka, którą każdy się zachwyca, a ja nie mogę, bo jeszcze jej nie przeczytałam. Problem polega na tym, że wymagam od niej tak dużo, że aż boję się zacząć ją czytać, żeby się nie zawieść. 











SZÓSTKA WRON I KRÓLESTWO KANCIARZY 



'Szóstkę wron' przeczytałam już jakiś czas temu, ale naprawdę dużo faktów uleciało mi w zapomnienie , więc zanim zacznę czytać drugi tom postanowiłam, że sobie ją odświeżę. Pierwsza część naprawdę bardzo mi się spodobała, więc jestem niezmiernie ciekawa czym zaskoczy mnie 'Królestwo kanciarzy' .


SŁOWIK


Kupiłam ją niedawno i nie mogę się doczekać kiedy po nią sięgnę , nawet nie wiem dlaczego, po prostu ta książka aż woła do mnie i prosi o przeczytanie. 













DZIEDZICTWO OGNIA I KRÓLOWA CIENI 




Ostatnio przeczytałam 'Szklany tron' i się zakochałam, teraz kończę 'Koronę w mroku' i znowu jestem zachwycona. Są to tak lekkie książki, które czyta się w mgnieniu oka, że nie mogłabym porzucić tej historii na wiele miesięcy. Jak widać dużo Mass w tym zestawieniu. :)



Czytaliście którąś z tych książek, jaka przypadła wam najbardziej do gustu?


47 komentarzy:

  1. Z przedstawionych książek czytałam tylko "Dwór mgieł i furii" jednak byłam trochę zawiedziona, po tylu pozytywnych opiniach spodziewałam się czegoś lepszego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiodę, a przynajmniej, iż okaże się lepsza od ACOTARu :)

      Usuń
  2. Widzę, że w tym względzie jesteśmy do siebie podobne! :D Również bardzo chcę przeczytać "Szóstkę wron", "Dwor mgieł i furii", "Tajemną historię" oraz "Królową cieni". Czytałam natomiast "Słowika", który stał się jedną z moich ulubionych książek, był genialny i wzruszający. Jednak "Dziedzictwo ognia" podobało mi się, ale mniej niż poprzednie części.
    Pozdrawiam :3
    Zapisane w słowach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie sięgnę najpierw po Słowika :)

      Usuń
  3. Czytałam Dwór, Słowik i 3 i 4 tom Szklanego Tronu czekają na półkach na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj skończyłam Koronę w mroku i już nie mogę się doczekać aż zacznę trzecia część :)

      Usuń
  4. W sumie... ja w planach mam to, co na półce, a konkrety wychodzą w trakcie (zwykle mam max 2 książki "wybrane" do czytania). Maas czytać będę w wakacje zapewne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś robiłam, ale ostatnio za dużo książek do mnie przywędrowala i nie mogłam się zdecydowac:) Mass jest genialna :)

      Usuń
  5. Acotar jest o wiele, wiele lepszy niz 1 tom!! ❤️ Wlasciwie reszte ksiazek z Twojego zestawienia tez bym chciała przeczytac. A w tym tyg biore się za Szklany Tron właśnie tylko czekam, aż przyjdzie 🌚. Pozdrawiam:)!

    www.ebookoholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ci się spodoba <3 Dzisiaj skończyłam drugi tom Szklanego tronu i jest jeszcze lepszy, więc chyba Mass te pierwsze części pisze jako takie wprowadzenie, żeby wywołać ciekawość a potem dawkowac nam te 'spektakularne wydarzenia'

      Usuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek, ale wszystkie (poza ostatnimi dwoma) chętnie przeczytam w przyszłości :) Choć trochę się obawiam, bo już miałam takie same zamiary z Królem Kruków, bo każdy zachwalał. Przeczytałam i zawiodłam się :c Oby z tymi tak nie było! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Król kruków się podoba, ale też nie porwał mnie na tyle ile bym chciała :)

      Usuń
  7. Zrobiłam podobnie, na półce leży spisana lista książek i sięgam po nie w wyznaczonej kolejności. Kolejne kupię dopiero po nadrobieniu zaległości! :)
    Z wymienionych przez Ciebie pozycji nie czytałam ani jednej, więc niestety nie mogę wypowiedzieć się na ich temat.
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A staram się ograniczyć kupowanie, ale jak widzę książkę za 7 zł tak jak ostatnio to nie mogę się oprzeć :)

      Usuń
  8. Znam cztery książki z wymienionych - "Szóstkę wron", ""Dwór mgieł i furii", "Dziedzictwo ognia" i "Królową cieni", a resztę mam w planie. Za "Królestwo kanciarzy" zabieram się dzisiaj i mimo iż pierwszy tom był przyzwoity, to mam nadzieję, że drugi będzie lepszy :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że jest lepszy i liczę na to, że mnie zaskoczy :)

      Usuń
  9. Normalnie jak bym patrzyła na swoją biblioteczkę :D Mam wszystko oprócz "Słowika". Musisz się zabrać za Acomaf to totalna miazga. Kocham książki Maas całym serduszkiem i dla mnie nie są aż tak lekkie, bo wszystko co w nich się dzieje strasznie przeżywam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pojęciu 'lekkie' chodziło mi bardziej o to, że czyta się ne niesamowicie szybko i bardzo pochłaniają! Też bardzo przeżywam to wszystko, bo kocham tych bohaterów <3

      Usuń
  10. ACOMAF <3 ♥♥ Zdecydowanie ta część bardziej mi się spodobała od tej pierwszej :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam pierwszą część Dwór cierni i róż, więc i ja muszę sięgnąć po tę część :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwór..., Szóstka wron i Słowik - te książki są też na mojej liście do przeczytania i podobnie jak u Ciebie, wyszło to z tego, że kupuję hurtowo książki, żeby zaoszczędzić na przesyłce i potem jednak się wszystkiego nie da od razu przeczytać, a ciągle wychodzi coś nowego. ;/ Ale idą wakacje, więc liczę, że wtedy więcej uda mi się nadrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczę, że w wakacje przeczytam to co zalega mi na półce :)

      Usuń
  13. Niedawno przeczytałam „Szóstkę wron” i uważam, że ta książka jest rewelacyjna :D Już czekam na przesyłkę z drugą częścią i od razu biorę się za lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo podobała, niestety dużo faktów już zapomniałam i muszę przeczytać jeszcze raz :)

      Usuń
  14. O matko! Nie zwlekaj dłużej z Dworem mgieł i furii, bo taka perełka nie może czekać! Ja też ostatnio czytałam Szklany tron i uwielbiam go całkowicie, chociaż na razie chyba nie będę miała możliwości kontynuowania serii, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się gdzieś dorwać Koronę w mroku :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że jak sięgnę po nią bardzo szybko :)

      Usuń
  15. "Słowik" już czeka na mojej półce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że obie będziemy zachwycone po jego lekturze :)

      Usuń
  16. Ja jeszcze nic z tego nie czytałam, choć panią Maas i Szóstkę wron oraz Królestwo kanciarzy mam w planach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio pokochałam Mass <3 jej książki są cudowne :)

      Usuń
  17. Tylko "Słowik" czytałam spośród Twoich wymienionych tytułów. Polecam! :)

    Obserwuję bloga i zapraszam do mnie ♥

    Pozdrawiam. ♥
    nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy poleca słowika, szczerze mówiąc nie spotkałam się jeszcze z negatywna opinia na jego temat!

      Usuń
  18. Czytaj Sarah J. Maas bo to mistrzyni, dosłownie! Co ona robi to się w głowie nie mieści :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sięgnę po AOMAF zaraz po tym jak skończę Gusa :)

      Usuń
  19. Też mam w planach ACOMAF, dzisiaj do mnie przyszedł <3
    Nie polecam ci 3 i 4 części Szklanego tronu, ale polecam ci 5 <3

    Pozdrawiam
    <a href="https://toreador-nottoread.blogspot.com'> To Read Or Not To Read </a>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piątka! Aż tak się pogarszaja dalsze części?

      Usuń
  20. Powiem Ci, że sama miałam wysokie oczekiwania od Tajemnej Historii i lekko się zawiodłam :(
    Książka jest świetnie napisana, rozpoczyna się genialnie i poziom utrzymuje się gdzieś do połowy, ale potem powieść zaczęła mi się niepotrzebnie przedłużać, a zakończenie w ogóle mi się nie podobało. Jednak mimo wszystko dałam 7/10, bo zasłużyła na tyle. Mam nadzieję, że Tobie spodoba się bardziej!

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tej książki! Mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

      Usuń
  21. "Tajemna historia" przewija się koło mnie coraz częściej, ale ja cały czas nie jestem do niej przekonana ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Tajemna historia ostatnio przeżywa odrodzenie i coraz więcej osób po nią sięga. Ja jestem ciekawa o co tyle hałasu!

      Usuń
  22. Z zaprezentowanego przez Ciebie zestawu, najchętniej sięgnęłabym po "Słowika" :).

    OdpowiedzUsuń
  23. "Słowik" i "Tajemna historia" to dwie z najlepszych książek jakie przeczytałam w tym roku, polecam! Zarówno przez pierwsze rozdziały Tajemnej historii jak i Słowika trzeba przebrnąć i troszkę się pomęczyć, ale naprawdę warto :) @rozczytane rozczytane.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego żaby kupić Słowika zachciała mnie najbardziej twoja recenzja, to była taka motywacja, żeby wreszcie ja kupić :)

      Usuń
  24. Z powyższego zestawu, na pewno sięgnę po "Słowika". Pozostałe tytuły kompletnie nie są w mym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, gusta są różne :) Wydaje mi się, że Słowik będzie świetny!

      Usuń

Copyright © 2014 Pomiędzy rozdziałami , Blogger